Завдання для учнів

Цікаві завдання

1. Індик,  стоячи на одній нозі, важить 8кг. Скільки він буде важити, стоячи на двох ногах?

2. На вулиці є будинки пронумеровані від 1 до 40. На скількох будинках є цифра 3?

3. У Тетянки було 5 горіхів. Коли вона віддала один братикові,  то горіхів у них стало порівну.  Скільки горіхів було у брата спочатку?

4. У двох торбинках було 15 каштанів. Коли з першої торбинки взяли  3 каштани, то в ній залишилося 7. Скільки горіхів було у другій торбинці?

5.  На складі було 24 колоди. 20 колод відвезли в майстерню, а кожну з решти розпиляли на 2 частини. Скільки вийшло таких частин?

6.  На полиці стоїть 15 книжок. Якою за порядком буде сьома книжка у ряду, якщо рахувати справа наліво?

7. Для лісових мешканців полали 29кг солі-лизунця.  15кг злизали лосі, 8кг - козулі. а решту - інші мешканці лісу. Скільки кілограмів солі злизали не лосі? Не косулі? Не лосі і не косулі?

8. Учні зібрали шипшини на 39кг менше, ніж горобини. Скільки кг горобини зібрали учні, якщо шипшини вони зібрали 52кг?

9. Довжина новонародженого китеняти 7м, а дорослого кита - 33 м. На скільки метрів підростає кит?

10. У ящику було 3 червоних і 3 зелених палички. Хлопчик узяв 4 палички. Якого кольору вони могли бути?


Тест «Природа восени»                                                                           Варіант 1.
1.                Вибери правильну відповідь.        Осінь – це…
а) шлях, який проходить природа від весни до зими;
б) шлях, який проходить природа від зими до літа;
в) шлях, який проходить природа від літа до зими.
2.                Вибери правильну відповідь.  Жовтень – це …
  а) золота осінь;       б) рання осінь;                 в) підзимок.
3.                Вибери, які явища у неживій природі відбуваються восени .
а) Сонце встає нижче над горизонтом;
б) достигання плодів і насіння;
в) день коротшає, а ніч довшає;
г) температура повітря знижується;
ґ) пожовтіння листя;
д) зранку бувають тумани, часто йдуть дощі;
е) листопад;
є) бувають заморозки на ґрунті.
4.                За тривалістю життя морква…
   а) однорічна рослина;                          б) дворічна рослина;                                        в)багаторічна рослина.
5.                Як розмножується фіалка?
         а) стебловим живцем;                    б) насінням;         в) листковим живцем.
6.                Кульбаба розселюється за допомогою…
                   а) вітру;                    б) тварин;                в) сама розкидає своє насіння.
7.                Установи послідовність розвитку рослини з насінини.
____ У плодах визріло насіння.
____ Поява на стеблі пуп’янків квіток.
____ Насіння посіяли в ґрунт.
____ З квіток почали утворюватися плоди.
____ З ’явилися перші сходи.
____ Розцвіли квітки.
____ На стеблі виросли листки.
Тест «Природа восени»                                                                           Варіант 2.
1.                Вибери правильну відповідь.     Осінь – це…
а) шлях, який проходить природа від весни до зими;
б) шлях, який проходить природа від літа до зими;
в) шлях, який проходить природа від зими до літа.
2.                Вибери правильну відповідь.      Підзимок – це …
   а) жовтень;                б) вересень;                  в) листопад.
3.                Вибери, які явища у живій природі відбуваються восени .
а) Сонце встає нижче над горизонтом;
б) достигання плодів і насіння;
в) день коротшає, а ніч довшає;
г) температура повітря знижується;
ґ) пожовтіння листя;
д) зранку бувають тумани, часто йдуть дощі;
е) листопад;
є) бувають заморозки на ґрунті.
4.                За тривалістю життя помідор
     а) однорічна рослина;                      б) дворічна рослина;                        в)багаторічна рослина.
5.                Як розмножується соняшник?
         а) стебловим живцем;              б) насінням;                 в) листковим живцем.
6.                Горох розселюється за допомогою…
                   а) вітру;              б) тварин;               в) сама розкидає своє насіння.
7.                Установи послідовність розвитку рослини з насінини.
____ З ’явилися перші сходи.
____ Поява на стеблі пуп’янків квіток.
____ Насіння посіяли в ґрунт.
____ На стеблі виросли листки.
____ У плодах визріло насіння.
____ Розцвіли квітки.

____ З квіток почали утворюватися плоди.


Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти у 2 класі:

алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, дитúна, до побачення, духмяний, дятел,  завдáння, зáєць, календáр, кúлим, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, п’ятниця, рюкзак, середá, співчуття, теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер. (36 слів).


Перевір себе по темі «Звуки і букви. Склад. Абетка»

1.Скільки в українській мові голосних звуків? ______
Напиши їх  [  ______________]

2. Скільки букв для позначення голосних звуків? _______; 
Напиши ці букви.________
3.Придумай п’ять слів, у яких звуків більше, ніж букв. _____________________________________________________________________

4.Придумай п’ять слів, у яких букв більше, а звуків менше. _____________________________________________________________________

5. Поділи слова на склади дужками знизу: олія, Марія, осінь, джміль, ящірка.

6.Як перенести слова:  серйозний, гайка , сиджу, кольоровий, чайка, підйомний, кукурудза.
____________________________________________________________________

7. Запиши 10 словникових слів.
____________________________________________________________________

8.Запиши п’ять слів, які не можна переносити.
__________________________________________________________________

9. Запиши п’ять слів, які пишуться з апострофом.
__________________________________________________________________

10. Виконай звуко-буквений аналіз слів: їжак, заєць, ящик, коріння, яблуня, дзьоб.
_____________________________________________________________________

11. Запиши слова  у алфавітному порядку.
Обличчя,  здоров’я,  ведмідь , пам’ять ,  джем, щука,  щока, буряк,  щавель, дзбан, бур’ян.

12. Прочитай і спиши слова, вставляючи, де потрібно, апостроф.
Пір_їна, бур_ян, св_ято, солов_ї, м_ята, мал_ята, комп_ютер, бур_як.

13. Прочитай і спиши, позначаючи початок і кінець кожного речення. Встав у словах пропущені букви.


Коло  гори  дзюркоче  в_селе  дж_рельце  вода у ньому  чиста  дж_рельце  напуває лугові  трави  і  квіти  коло  дж_рела  ростуть   с_ненькі   дзвіночки  над  квітами гудуть  бджоли  та  джмелі.

14.     З поданих слів склади речення.
Квітами, бджілки, пахучими, дзижчать, над, золоті.

15. Придумай речення про зиму чи зимові зміни в природі. Запиши.

___________________________________________________________________

1 комментарий: